به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، اندی سرکیس فیلمساز و بازیگر بریتانیایی خواستار حمایت بیشتر از حقوق نقش آفرینان دیجیتال شده و این قضیه را بوسیله چالش کشیده که مرزهای ثبت شمایل دیجیتال یک هنرپیشه چطور توصیف می شوند.

سرکیس گفت: چنانچه نقش آفرینی یک هنرپیشه از یک فیلم درون فیلمی دیگر بازاستفاده شده، باید آن بازیگر غرامت شهود بطی ء و هیچ سوالی در این مورد بود ندارد. این نقش آفرینی این بازیگر است و باید بتواند پولش را قبض بطی ء.

او اضافه کرد: وقتی نقش آفرینی انفراد تبدیل به داده دیجیتالی می شود، می توان آن را دستکاری، بازسازی خواه نمونه برداری کرد، درست همانطور که صنعت موسیقی از آثار و بیت های سایرین مقیاس برداری می بطی ء. چنانچه می توانیم این کار را بکنیم مرزهای مالکیت معنوی کجا استراحت می گیرند؟ چه کسی خداوندگار این نقش آفرینی می شود؟

ستاره مجموعه فیلم های آقا حلقه ها» همچنین مسئله اخلاقیات بازگرداندن آثار دیگران بوسیله زندگی با مصرف از فن شناسی دیجیتال را مطرح کرد و گفت: قابلیت خلق شخصیت های فوتورئال و جوان پر حرارت کردن دیجیتالی بازیگران یا احیای دیجیتال نقش آفرینی های بازیگرانی که درگذشته اند مسائلی بسیار جدی مطرح می کند.

جدیدترین مثال این امر اخیرا زمانی مطرح شد که از تصاویر پیتر کوشینگ درون فیلم جدید جنگ ستارگان» یعنی سرکش» مصرف شد، در حالیکه این ستاره تو سال ۱۹۹۴ از گیتی رفت.

سرکیس همچنین به این نکته اشاره کرد که ضبط دیجیتال نقش آفرینی ها می تواند به بازیگران اذن بدهد در نقش شخصیت هایی با سن ها، نژادها و قابلیت های مختلف فرو بروند اما گفت درون جوهر حال درک های فرهنگی خاصی تو این تک وجود دارد.

هنرمند نقش گالوم گفت: این قابلیت به ذهنی پایان انتخاب کلیشه ای بازیگران خواهد بود. همراه آن باید فرصت های بسیاری برای بازیگران از کار افتاده پیش بیاید تا بتوانند نقش شخصیت های با توان های کامل بدنی را ادا کنند.

او افزودن کرد: با این حال غیرممکن خواهد بود که یک بازیگر رنگین غشا بتواند نقش آبراهام لینکلن را ادا کند و غیرممکن خواهد بود که غلام بوسیله عنوان یک مرد سفیدپوست اشکوب متوسط بتوانم نقش مارتین لوتر کینگ را بازی کنم. مسئله این است که انجام این کار از نظر اخلاقی چه معنایی خواهد داشت. گوناگونی مسئله ای م بنیانی است بنابراین من می توانم حساسیت های شکل محزون حول محور آن را درک کنم.

برنامه مایکروسافت برای پیوند مردم مناطق فقیرنشین جهان به اینترنت

کاشت خاطرات تقلبی در مغز پرندگان انگیزه تغییر لحن آوازشان شد

سیر بوسیله عراق برای اربعین با خودرو شخصی چقدر هزینه دارد؟

نقش ,های ,دیجیتال ,آفرینی ,یک ,بازیگران ,نقش آفرینی ,خواهد بود ,بطی ء ,این کار ,دیجیتال نقش

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله انقلابی ادبی وبلاگ شخصی زاهد نارویی ارشادی BTS & ARMY WORLD آرتینا پژوهش سرای دانش آموزی امام خمینی(ره) تفت دوازدهم ریاضی (مطهری) دانلود فیلم جدید .... cupcake.... :)